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Atenció al posicionament SEO / Atención al posicionamiento SEO: Google Hummingbird – Google Colibrí

Atenció a tots els responsables o interessats en el posicionament SEO. Google ha posat en marxa un actualització del seu algorisme i ho ha anomenat Google Hummingbird, traduït com Google Colibrí. Aquesta revisió suposa una nova revolució. El nou algorisme es centra principalment en millorar la recerca de conversa i comprensió de la intenció de l’usuari. Google aprofundeix en l’enteniment del context i no només del contingut. Aquesta modificació és importantíssima i per descomptat va a alterar el trànsit en els llocs web. D’altra banda, afectarà al posicionament SEM, ja que probablement va a implicar un increment del preu dels anuncis de Google.

Com informa sidn.es, Hummingbird encara inclou molts factors tradicionals, però serà molt més incisiu i eficaç a l’hora d’incloure nous elements com el màrqueting de continguts, la reputació online i la visibilitat positiva de la marca. De manera que, el posicionament SEO lliga definitivament a la gestió de reputació en línia i imatge de marca corporativa. Google Hummingbird és un motor completament nou. El posicionament SEO per a Google Hummingbird fa tremolar el món del màrqueting en línia.

http://juanjomegias.wordpress.com/2011/05/24/charla-en-bellas-artes/
http://juanjomegias.wordpress.com/2011/05/24/charla-en-bellas-artes/

esp_ Atención a todos los responsables o interesados en el posicionamiento SEO. Google ha puesto en marcha un actualización de su algoritmo y lo ha llamado Google Hummingbird, traducido como Google Colibrí. Esta revisión supone una nueva revolución. El nuevo algoritmo se se va a centrar principalmente en mejorar la búsqueda de conversación y comprensión de la intención del usuario. Google profundiza en el entendimiento del contexto y no sólo del contenido. Esta modificación es importantísima y desde luego va a alterar el tráfico en los sitios web. Por otro lado, va a afectar al posicionamiento SEM, ya que probablemente va a implicar un incremento del precio de los anuncios de Google.

Como informa sidn.es, Hummingbird todavía incluye muchos factores tradicionales, pero será mucho más incisivo y eficaz a la hora de incluir nuevos elementos como el marketing de contenidos, la reputación online y la visibilidad positiva de la marca. De manera que, el posicionamiento SEO se liga definitivamente a la gestión de reputación online e imagen de marca corporativa. Google Hummingbird es un motor completamente nuevo. El posicionamiento SEO para Google Hummingbird hace temblar el mundo del marketing online.

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