Aplicacions · audiovisual · Seguridad

Una d’espies: com amagar un arxiu / Una de espías: como esconder un archivo

La seguretat continua sent una de les majors preocupacions dels internautes. La protecció dels documents és de vegades essencial. Avui us volem presentar FileInyector 1, un codificador que amaga un document de qualsevol tipus en l’interior d’una fotografia. El format pot ser JPG, BMP o GIF. A més, ens permet crear una contrasenya per protegir aquest document.

El que es pretén és molt original: que el document quedi ocult “dins” d’un arxiu senzill, fàcil d’trasladar i que, a priori, no desperta cap sospita. També cal destacar la portabilitat de l’arxiu ja que no necessita cap tipus d’instal·lació. Però, atenció: per recuperar l’arxiu ocult serà necessari utilitzar la mateixa aplicació.

Què us sembla aquesta aplicació?

www.chistes21.com
http://www.chistes21.com

Esp.- La seguridad sigue siendo una de las mayores preocupaciones de los internautas. La proteción de los documentos es a veces esencial. Hoy os queremos presentar  FileInyector 1 , un codificador que oculta un documento de cualquier tipo en el interior de una fotografía. El formato puede ser JPG, BMP o GIF. Además, nos permite crear una contraseña para proteger ese documento.

Lo que se pretende es muy original: que el documento quede oculto “dentro” de un archivo sencillo, fácil de traasladar y que, a priori, no despierta ninguna sospecha. También cabe destacar la portabilidad del archivo ya que no necesita ningún tipo de instalación. Pero, atención: para recuperar el archivo oculto será necesario utilizar la misma aplicación.

¿Qué os parece esta aplicación? 

Fuente: PCActual

2 thoughts on “Una d’espies: com amagar un arxiu / Una de espías: como esconder un archivo

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s