Community Manager · Uncategorized

Recomanacions d’escriptura per Community Manager / Recomendaciones de escritura para Community Managers

SocialMediaBlog proposa unes recomanacions bàsiques d’escriptura per a Community Managers que volem compartir i ampliar.

  1. Escull un títol atractiu, creiem que és el pas més important, perquè això farà que els teus seguidors segueixin o no l’entrada.
  2. Separació d’idees segons el contingut, és a dir, cada parràgraf ha de tenir un significat i entitat pròpia.
  3. Estructura el contingut de forma visual, de manera que sigui atractiu a la vista.
  4. Ser breu i clar en el contingut
  5. Utilitza un to i nivell formal segons els teus seguidors, has de parlar amb ells, ser com ells.
  6. I sobretot, utilitza els tags amb moderació i no els facis servir si no estàs a twitter.
http://www.chistes21.com/chiste/8272_punto-3-g
http://www.chistes21.com/chiste/8272_punto-3-g

esp_SocialMediaBlog propone unas recomendaciones básicas de escritura para Community Managers que queremos compartir y ampliar.

  1. Escoge un título atractivo, creemos que es el paso más importante, porque esto hará que tus seguidores sigan o no la entrada.
  2. Separación de ideas según el contenido, es decir, cada parràgraf debe tener un significado y entidad propia.
  3. Estructura el contenido de forma visual, de manera que sea atractivo a la vista.
  4. Ser breve y claro en el contenido
  5. Utiliza un tono y nivel formal según tus seguidores, tienes que hablar con ellos, ser como ellos.
  6. Y sobre todo, utiliza los tags con moderación y no los uses si no estás en twitter.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s