e-commerce · xarxes socials

4 motius pels que una empresa ha de tenir un social media/ 4 motivos por los que una empresa ha de tener un social media

Quins beneficis aporten les xarxes socials a una empresa? Aquí en teniu uns quants:

  1. Expansió de les oportunitats de negoci. Les xarxes socials donen als negocis una gran oportunitat per ampliar el seu cercle de contactes. En utilitzar Facebook, per exemple, una petita empresa pot arribar a milers de contactes sense un gran esforç publicitari. Amb un bon perfil corporatiu i pocs costos, s’obre un nou mercat, així com oportunitats per generar negoci.
  2. Toc personal. Les xarxes socials permeten a les organitzacions seleccionar determinats grups o individus i arribar a ells d’una manera personalitzada. Les empreses poden animar als seus clients a convertir-se en “contactes” o “fans”, al.legant que poden beneficiar de descomptes especials exclusius per als contactes en línia. Aquest toc personal no només és apreciat, sinó que dona a les empreses accés a la xarxa de contactes del client.
  3. Millora de la reputació. Construir xarxes socials sòlides pot ajudar una empresa a millorar la seva reputació amb la menor inversió publicitària possible. Les xarxes socials poden millorar la imatge d’una organització com a líder d’opinió en un camp concret, aconseguint que els contactes reconeguin la fiabilitat de la companyia i la valorin com una font de solucions que compleixen els seus requeriments.
  4. Màrqueting low-cost. Una vegada que les xarxes socials s’han establert i la gent es familiaritza amb la marca, les organitzacions poden fer servir aquestes aplicacions per llançar campanyes de màrqueting, anunciar ofertes especials, fer importants, anunciar ofertes especials, fer importants anuncis i dirigir a la gent interessada a la pàgina web de la companyia. Podem dir que es tracta de publicitat gratuïta i que l’únic cost per a la companyia és el temps i l’esforç requerits per mantenir la xarxa a la pàgina web oficial.
clipdepelicula-com
clipdepelicula-com

Esp.- ¿Qué beneficios aportan las redes sociales a una empresa? Aquí tenéis unos cuantos:

  1. Expansión de las oportunidades de negocio. Las redes sociales dan a los negocios una gran oportunidad para ampliar su círculo de contactos. Al utilizar Facebook, por ejemplo, una pequeña empresa puede llegar a miles de contactos sin un gran esfuerzo publicitario. Con un buen perfil corporativo y pocos costes, se abre un nuevo mercado, así como oportunidades para generar negocio.
  2. Toque personal. Las redes sociales permiten a las organizaciones seleccionar determinados grupos o individuos y llegar a ellos de una manera personalizada. Las empresas pueden animar a sus clientes a convertirse en “contactos” o “fans”, alegando que pueden beneficiarse de descuentos especiales exclusivos para los contactos en línea. Este toque personal no sólo es apreciado, sino que da a las empresas acceso a la red de contactos del cliente.
  3. Mejora de la reputación. Construir redes sociales sólidas puede ayudar a una empresa a mejorar su reputación con la menor inversión publicitaria posible. Las redes sociales pueden mejorar la imagen de una organización como líder de opinión en un campo concreto, consiguiendo que los contactos reconozcan la fiabilidad de la compañía y la valoren como una fuente de soluciones que cumplen sus requerimientos.
  4. Marketing low-cost. Una vez que las redes sociales se han establecido y la gente se familiariza con la marca, las organizaciones pueden usar estas aplicaciones para lanzar campañas de marketing, anunciar ofertas especiales, hacer importantes, anunciar ofertas especiales, hacer importantes anuncios y dirigir a la gente interesada en la página web de la compañía. Podemos decir que se trata de publicidad gratuita y que el único coste para la compañía es el tiempo y el esfuerzo requeridos para mantener la red en la página web oficial.

Fuente: David Kelleher, analista de Comunicaciones e investigación de GFI

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s