Linkedin

Treus profit a Linkedin? / Aprovechas Linkedin?

Linkedin és la xarxa social dels contactes professionals per excel·lència. Però a més té d’altres funcionalitats que també podem aprofitar per aconseguir optimitzar recursos. És evident que abans d’exposar els diferents recursos, cal tenir en compte que el primer pas és l’actualització del nostre perfil, sense aquest pas no es pot avançar.

  1. Crear o participar en grups: el seu objectiu és que els usuaris puguin participar en debats i compartir experiències o coneixements. Prendre part en aquests debats és una bona manera de demostrar capacitats i competències en una àrea concreta.
  2. Seguir a empreses del sector: l’objectiu és estar al corrent dels seus moviments i ser dels primers en conèixer novetats, ofertes de feina…
  3. Comunicar: la finalitat és aconseguir mantenir als contactes al dia dels teus propis moviments i a la vegada, demostrar als seguidors i possibles contractans que estem al dia i tenim el perfil actualitzat.  Per això també bé demanar recomanacions.
  4. Bústia de correu: també serveix com una bústia de correo, un servei que també es pot aprofitar.
  5. Aprofita les aplicacions: relaciona el teu perfil amb d’altres xarxes socials, blog, fes un video…

970873_166072423562043_1987323492_n

esp_Linkedin es la red social de los contactos profesionales por excelencia. Pero además tiene otras funcionalidades que también podemos aprovechar para conseguir optimizar recursos. Es evidente que antes de exponer los diferentes recursos, hay que tener en cuenta que el primer paso es la actualización de nuestro perfil, sin este paso no se puede avanzar.

  1. Crear o participar en grupos: su objetivo es que los usuarios puedan participar en debates y compartir experiencias o conocimientos. Tomar parte en estos debates es una buena manera de demostrar capacidades y competencias en un área concreta.
  2. Seguir a empresas del sector: el objetivo es estar al corriente de sus movimientos y ser los primeros en conocer novedades, ofertas de trabajo …
  3. Comunicar: la finalidad es conseguir mantener los contactos al día de tus propios movimientos ya la vez, demostrar a los seguidores y posibles contractans que estamos al día y tenemos el perfil actualizado. Por eso también bien pedir recomendaciones.
  4. Buzón de correo: también sirve como un buzón de correo, un servicio que también se puede aprovechar.
  5. Aprovecha las aplicaciones: relaciona tu perfil con otras redes sociales, blog, haz un video …

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s