Twitter

El negoci dels comptes falsos de Twitter / El negocio de las cuentas falsas de Twitter

Un dels objectius dels social media manager és aconseguir seguidors. Persones interessades en la marca que ajudin a difondre el missatge. Un article de Puromarketing senyala un estudi realitzat a Estats Units on s’han detectat que les grans empreses utilitzen comptes fraudulents per incrementar els seus seguidors.  Però a més, també senyalen que es poden comprar seguidors i RTs.  Aquí teniu l’estudi dels dos investigadors italians, Andrea Stroppa i Carlo De Micheli que es va publicar a un dels blogs del New York Times.

Com en molts aspectes de la vida, també hi ha “trampes” per aconseguir ser millors o tenir més seguidors.

I a l’altre costat de la balança, trobem aquells comptes falsos. Si us preocupa saber quins dels vostres seguidors són falsos y quins no, una aplicació per Twitter, StatusPeople, permet als usuaris de la xarxa de microblog saber quants dels seus seguidors són en realitat comptes falsos. Aquesta aplicació distingeix entre comptes falsos, comptes inactius i aquells comptes que en realitat pertanyen a una persona o una marca.

http://www.chistes21.com/chiste/2265_navegar--en-internet
http://www.chistes21.com/chiste/2265_navegar–en-internet

esp_ Uno de los objetivos de los social media manager es conseguir seguidores. Personas interesadas en la marca que ayuden a difundir el mensaje. Un artículo de PuroMarketing señala un estudio realizado en Estados Unidos donde se han detectado que las grandes empresas utilizan cuentas fraudulentas para incrementar sus seguidores. Pero además, también señalan que se pueden comprar seguidores y RTs. Aquí está el estudio de los dos investigadores italianos, Andrea Stroppa y Carlo De Micheli que se publicó en uno de los blogs del New York Times.

Como en muchos aspectos de la vida, también hay “trampas” para conseguir ser mejores o tener más seguidores.

Y al otro lado de la balanza, encontramos aquellos cuentas falsas. Si le preocupa saber qué de sus seguidores son falsos y cuáles no, una aplicación para Twitter, StatusPeople, permite a los usuarios de la red de microblog saber cuántos de sus seguidores son en realidad cuentas falsas. Esta aplicación distingue entre cuentas falsas, cuentas inactivas y aquellas cuentas que en realidad pertenecen o a una persona o a una marca.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s