YouTube

YouTube de pagament / de pago

YouTube començarà a comercialitzar subscripcions a alguns dels seus canals, convertint-se ja no només en una plataforma de visualització de vídeos, sinó també en productora i distribuïdora de continguts propis. La idea de YouTube és ampliar les seves fonts d’ingressos, actualment monopolitzats per la publicitat, i oferir a l’usuari un servei de televisió de pagament de qualitat, amb continguts exclusius (pel · lícules, sèries, realities, programes, documentals …), alguns d’ells de producció pròpia.

Segons el Financial Times, la idea podria posar-se en marxa a Estats Units aquest mes de maig, en què es començaria a comercialitzar la subscripció a alguns canals a un preu aproximat de 1,6 euros mensuals. Tot i que encara no s’ha precisat amb exactitud com serà el model de funcionament de YouTube a partir de llavors, és de suposar que aquests canals tan sols seran accessibles per als seus subscriptors, que a més gaudiran dels continguts en alta definició i sense les molestes insercions publicitàries .

En realitat, YouTube vénen abonant el terreny per a aquest canvi des de fa temps. Algunes productores nacionals ja han rebut encàrrecs de la multinacional per produir continguts i projectes de canals per al gegant dels vídeos. Segons informa la Cadena Ser, Endemol Espanya, responsable de programes com ‘Gran Hermano’ o ​​’Tu cara me suena’, ha tancat un acord per llançar quatre canals de producció pròpia agrupats sota el nom Tuiwork. I és tan sols la primera pedra d’un projecte que canviarà YouTube tal com el coneixem, limitant el dret a pujar continguts als seus partners, o almenys prioritzant amb un agressiu filtre seus vídeos en les recerques de l’usuari.

http://www.solocachondeo.com/tag/avion/
http://www.solocachondeo.com/tag/avion/

esp_YouTube empezará a comercializar subscripciones a algunos de sus canales, convirtiéndose ya no solo en una plataforma de visualización de videos, sino también en productora y distribuidora de contenidos propios. La idea de YouTube es ampliar sus fuentes de ingresos, actualmente monopolizados por la publicidad, y ofrecer al usuario un servicio de televisión de pago de calidad, con contenidos exclusivos (películas, series, realities, programas, documentales…), algunos de ellos de producción propia.

Según el Financial Times, la idea podría ponerse en marcha en Estados Unidos este mes de mayo, en la que se empezaría a comercializar la subscripción a algunos canales a un precio aproximado de 1,6 euros mensuales. Aunque todavía no se ha precisado con exactitud cómo será el modelo de funcionamiento de Youtube a partir de entonces, es de suponer que dichos canales tan solo serán accesibles para sus suscriptores, que además gozarán de los contenidos en alta definición y sin las molestas inserciones publicitarias.

En realidad, YouTube vienen abonando el terreno para este cambio desde hace tiempo. Algunas productoras nacionales ya han recibido encargos de la multinacional para producir contenidos y proyectos de canales para el gigante de los vídeos. Según informa la Cadena Ser, Endemol España, responsable de programas como ‘Gran Hermano’ o ‘Tu cara me suena’, ha cerrado un acuerdo para lanzar cuatro canales de producción propia agrupados bajo el nombre Tuiwork. Y es tan solo la primera piedra de un proyecto que cambiará YouTube tal y como lo conocemos, limitando el derecho a subir contenidos a sus partners, o al menos priorizando con un agresivo filtro sus videos en las búsquedas del usuario.

Fuente: Fotogramas.es

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