social media

Errors més greus a les xarxes socials / Errores más graves en las redes sociales

Breu resum sobre els errors més freqüents i greus a les xarxes socials. A evitar-los!

  • Tenir el perfil incomplet: les xarxes sociales són elements de comunicació i de contacte per tant, els perfils han de ser el màxim de complets possibles. Sense oblidar les dades de contacte bàsiques: telèfon, mail  i adreça.
  • Tenir una fotografia desactualitzada: qui busca el nostre nom o el de la nostra empresa vol saber qui som actualment, una imatge val més que mil paraules.  Per això cal tenir la imatge actualitzada.
  • Barrejar opinions personals versus opinions d’empresa: en cas de tenir un perfil personal cal deixar ben clar que només s’utilitza per abocar-hi opinions personals. Som treballadors d’una empresa, no mercenaris i cal que la gent comprengui que tothom té la seva opinió.
  • No interactuar: és molt important mostrar que hi ha interacció entre el seguidors i que responem les seves preguntes, consultes, opinions… de manera adecuada.
  • Deixar de publicar: evita tenir les teves xarxes socials en silenci, sense actualitzacions ni comentaris.Dóna sensació de deixadesa.

bancos

esp_Breve resumen sobre los errores más frecuentes y graves en las redes sociales. A evitarlos!

  • Tener el perfil incompleto: las redes sociales son elementos de comunicación y de contacto por lo tanto, los perfiles deben ser el máximo de completos posibles. Sin olvidar los datos de contacto básicos: teléfono, mail y dirección.
  • Tenir la fotografía desactualizada: quien busca nuestro nombre o el de nuestra empresa quiere saber quiénes somos actualmente, una imagen vale más que mil palabras. Por eso hay que tener la imagen actualizada.
  • Mezclar opiniones personales versus opiniones de empresa: en caso de tener un perfil personal necesario dejar bien claro que sólo se utiliza para verter opiniones personales. Somos trabajadores de una empresa, no mercenarios y es necesario que la gente comprenda que todo el mundo tiene su opinión.
  • No interactuar: es muy importante mostrar que hay interacción entre el seguidores y que respondemos sus preguntas, consultas, opiniones … de manera adecuada.
  • Dejar de publicar: evita tener tus redes sociales en silencio, sin actualizaciones ni comentaris. Da sensación de dejadez.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s