Facebook

Facebook: la xarxa més utilitzada / la red más utilizada

Segons el IV Estudio anual Redes Sociales, publicat el gener de 2013 i realitzat per IAB en conjunt amb Elogia, assenyala que Facebook segueix sent la xarxa social més utilitzada pels enquestats. El segueixen Youtube, Twitter, Tuenti (encara que presenta un retrocés respecte al 2011) i Google+. S’està donant un canvi de xarxes socials, unes es substitueixen per altres, però no s’augmenta el nombre de xarxes a utilitzar. Els més joves prefereixen Youtube, Twitter, Tuenti, els de mitjana edat es decanten per Instagram i jugar en línia, i els més adults escullen Pinterest i Badoo.

Així doncs, Facebook es consolida com la gran xarxa social, on destaquen les activitats d’enviar missatges i “tafanejar” l’activitat dels amics.

Altres de les conclusions de l’estudi són:
• Les xarxes amb més creixement en comparació amb l’any anterior segueixen sent Twitter, LinkedIn i Google+.
• Pinterest i Instagram són xarxes incrementals (no són substitutives d’altres), però no tenen penetració suficient per fer augmentar la mitjana de xarxes usades.
• Youtube segueix mantenint entre les xarxes més conegudes, més utilitzada i ben valorada.

68662_10152403083330224_60085255_n

esp_ Según el IV Estudio anual Redes Sociales, publicado en enero de 2013 y realizado por IAB en conjunto con Elogia, señala que Facebook sigue siendo la red social más utilizada por los encuestados. Le siguen Youtube, Twitter, Tuenti (aunque presenta un retroceso con respecto al 2011) y Google+. Se está dando un cambio de redes sociales, unas se sustituyen por otras, pero no se aumenta el número de redes a utilizar. Los más jóvenes prefieren Youtube, Twitter, Tuenti; los de media edad se decantan por Instagram y jugar on-line, y los más adultos escogen Pinterest y Badoo.

Así pues, Facebook se consolida como la gran red social, donde destacan las actividades de enviar mensajes y “cotillear” la actividad de los amigos.

Otras de las conclusiones del estudio son:
• Las redes con más crecimiento en comparación con el año anterior siguen siendo Twitter, LinkedIn y Google+.
• Pinterest e Instagram son redes incrementales (no son sustitutivas de otras), pero no tienen penetración suficiente para hacer aumentar el promedio de redes usadas.
•Youtube sigue manteniéndose entre las redes más conocidas, más utilizada y mejor valorada.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s