Community Manager · comunicacio · Marqueting · WEB 2.0

CM i l’ús de perfils professionales / CM y el uso de perfiles profesionales

El community manager o el social media manager s’encarrega dels perfils de les xarxes socials de les empreses o entitats. En el moment de fer això cal tenir en compte una sèrie de característiques, potser són obvies, però cal recordar-les.

  • Evitar opinions personals, cal saber a qui s’està representant en aquell moment i els seus valors. Per tant, cal seguir el pla de comunicació.
  • Usar un to proper, clar i senzill. No cal donar opinions personals, per això no vol dir fer servir un llenguatge difícil i rebuscat.
  • Tenir en compte les correccions lingüístiques (ortografia, sintaxis…).
  • Marcar un periodicitat d’emissió dels missatges constant perquè el receptor esperi el nostre missatge.
  • Respondre a les preguntes i comentaris dels clients/seguidors. I estar preparats per comentaris negatius i insults.
  • Establir dins l’empresa un canal de resposta als clients/seguidors eficient i ràpid per aquelles consultes que corresponen a d’altres departaments.
  • Evitar publicitat d’altres entitats i esdeveniments que no corresponguin al nostre sector.
  • Reconèixer l’autoria dels continguts.

En teniu més?

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esp_ El community manager o social media manager se encarga de los perfiles de las redes sociales de las empresas o entidades. En el momento de hacer esto hay que tener en cuenta una serie de características, quizás son obvias, pero hay recordarlas.

  • Evitar opiniones personales, hay que saber a quién está representando en ese momento y sus valores. Por lo tanto, hay que seguir el plan de comunicación.
  • Usar un tono cercano, claro y sencillo. No hay que dar opiniones personales, por eso no quiere decir usar un lenguaje difícil y rebuscado.
  • Tener en cuenta las correcciones lingüísticas (ortografía, sintaxis …).
  • Marcar un periodicidad de emisión de los mensajes constante para que el receptor espere nuestro mensaje.
  • Responder a las preguntas y comentarios de los clientes / seguidores. Y estar preparados para comentarios negativos e insultos.
  • Establecer dentro de la empresa un canal de respuesta a los clientes / seguidores eficiente y rápido para aquellas consultas que corresponden a otros departamentos.
  • Evitar publicidad de otras entidades y eventos que no correspondan a nuestro sector.
  • Reconocer la autoría de los contenidos.

¿Tenéis más?

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