Community Manager

Com trobar un community manager per a la teva empresa? / ¿Cómo encontrar un community manager para tu empresa?

Com trobar un community manager (CM) per a l’empresa que tingui el perfil adequat? Si mirem els perfils de molts tuitaires i facebookers, molts usuaris són community managers. Però cumpleixen els requisits?

  1. Buscar el CM a les xarxes socials. Si són bons CM tindran perfils a les xarxes més importants i també veurem la seva experiència.
  2.  Revisar la seva experiència en Social Media i Internet.
  3.  Observar la qualitat i la profunditat dels seus escrits, per saber si t’agrada l’estil ja que haurà d’escriure per la teva empresa.
  4. Observar la quantitat i qualitat dels seus seguidors i les seves interaccions.
  5. Observar si el CM creu amb el seu treball i és un convençut de la utilitat dels Social Media.
  6. Interactuar amb el CM.
  7. Demanar quin tipus de formació ha rebut i si és capaç d’ensenyar a d’altres companys de l’empresa el seu missatge.
  8. Tenir en compte la importancia de la seva tasca (difondrà el missatge de l’empresa) i per tant, oferir-li una remuneració adequada al seu perfil.

535406_603747519652560_1833195244_n

esp_ Como encontrar un community manager (CM) para la empresa que tenga el perfil adecuado? Si miramos los perfiles de muchos tuiteros y facebookeros, muchos usuarios son community managers. Pero cumplen los requisitos?

  1. Buscar el CM en las redes sociales. Si son buenos CM tendrán perfiles en las redes más importantes y también veremos su experiencia.
  2. Revisar su experiencia en Social Media e Internet.
  3. Observar la calidad y la profundidad de sus escritos, para saber si te gusta el estilo ya que tendrá que escribir para tu empresa.
  4. Observar la cantidad y calidad de sus seguidores y sus interacciones.
  5. Observar si el CM cree con su trabajo y es un convencido de la utilidad de los Social Media.
  6. Interactuar con el CM.
  7. Pedir qué tipo de formación ha recibido y si es capaz de enseñar a otros compañeros de la empresa su mensaje.
  8. Tener en cuenta la importancia de su tarea (difundirá el mensaje de la empresa) y por tanto, ofrecerle una remuneración adecuada a su perfil.

Fuente: smrevolution.es

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s