e-commerce

El futur és el m-commerce / El futuro es el m-commerce

Anteriorment, us hem parlat de l’e-commerce i de les compres a través del telèfon mòbil. Avui us volem parlar del m-commerce de nou, les vendes realitzades a través del mòbil. La comoditat del telèfon mòbil permet fer les compres des de qualsevol punt i moment. Aquests dispositius permeten l’accés a informació sobre productes i serveis, crítiques, xats en línia, cupons de descompte basats en la geolocalització, situació dels punts de venda en mapes en línia, comparacions multicriteri, etc, el que es tradueix en que el 51% de els usuaris d’aquests aparells estiguem més predisposats a realitzar compres a botigues amb webs específics per a internet mòbil, trucades o mitjançant apps que aportin un valor afegit.

El seu ús ha crescut tant que les previsions indiquen que el 2015, la facturació de m-commerce serà de 119.000 milions de dòlars, el  2009 només hi havia facturat 1.200 milions de dòlars a nivell mundial. I és que aquest tipus de comerç en línia està en tot el seu apogeu, segons un informe de Tapjoy el M-commerce serà clau aquest Nadal (2012) i no només això, sinó que creixerà en un 362% en els pròxims tres anys.

Cada dia confiem més en els mòbils i en el seu ús i apostem per les compres a través dels seus aparells. Tot i que encara ens generen desconfiança. El futur avança ràpidament encara que nosaltres ho fem més poc a poc.

Aquí us deixem una sèrie d’enllaços a més informació.
El blog de e-commerce
Puromarketing

http://www.brainsins.com/es/blog/mobile-commerce-crece-social-decrece/101857
http://www.brainsins.com/es/blog/mobile-commerce-crece-social-decrece/101857

esp_Anteriormente, hemos hablado del e-commerce y de las compras a través del teléfono móvil. Hoy os queremos hablar del m-commerce de nuevo, las ventas realizadas a través del móvil. La comodidad del teléfono móvil permite hacer las compras desde cualquier punto y momento. Estos dispositivos permiten el acceso a información sobre productos y servicios, críticas, chats en línea, cupones de descuento basados ​​en la geolocalización, situación de los puntos de venta en mapas en línea, comparaciones multicriterio, etc, lo que se traduce en que el 51 % de los usuarios de estos aparatos estemos más predispuestos a realizar compras en tiendas con webs específicos para internet móvil, llamadas o mediante apps que aporten un valor añadido.

Su uso ha crecido tanto que las previsiones indican que en 2015, la facturación de m-commerce será de 119.000 millones de dólares, en 2009 sólo había facturado 1.200 millones de dólares a nivel mundial. Y es que este tipo de comercio en línea está en todo su apogeo, según un informe de Tapjoy el M-commerce será clave esta Navidad (2012) y no sólo eso, sino que crecerá en un 362% en los próximos tres años.

Cada día confiamos más en los móviles y en su uso y apostamos por las compras a través de sus aparatos. Aunque todavía nos generan desconfianza. El futuro avanza rápidamente aunque nosotros lo hacemos más despacio.

Aquí os dejamos una serie de enlaces a más información.
El blog de e-commerce
Puromarketing

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