xarxes socials

Nova xarxa social per superar el dol / Nueva red social para superar el duelo

La xarxa permet la màxima interrelació possible entre persones i entre persones que comparteixen un mateix sentiment. Amb aquesta intenció, s’ha posat en marxa Duelia, una nova xarxa social que pretén posar en contacte persones que es troben en situacions difícils similars perquè comparteixin les seves experiències. La xarxa també posa a disposició dels seus usuaris un grup d’especialistes sobre “com afrontar el dol i la malaltia”.

Els quatre punts en què es basa la xarxa social són:

  • Troba gent amb la mateixa situació
  • Comparteix sentiments
  • Ajuda a qui ho necessiti
  • Contacta amb professionals

Duelia, una iniciativa de quatre joves, està en funcionament des del juliol en fase de prova i actualment ja supera els 500 usuaris.

El funcionament és senzill, només cal registrar-se per contactar amb gent “que ha perdut un ésser estimat o que afronten una malaltia, pròpia o d’altri”, ressalta ‘Duelia’. Encara que està pensada principalment per a usuaris que estan passant per un moment complicat, la pàgina també dóna l’oportunitat a qui vulgui ajudar a aquestes persones. A més, es poden consultar diferents blocs de professionals que “reflexionen” sobre el tema de la mort i les afeccions.

BAcyKAsCEAA2Vvn.jpg large

esp_ La red permite la máxima interrelación posible entre personas y entre personas que comparten un mismo sentimiento. Con esta intención, se ha puesto en marcha Duelia, una nueva red social que pretende poner en contacto a personas que se encuentran en situaciones difíciles similares para que compartan sus experiencias. La red también pone a disposición de sus usuarios un grupo de especialistas sobre “cómo afrontar el duelo y la enfermedad”.

Los cuatro puntos en los que se basa la red social son:

  • Encuentra gente en tu misma situación
  • Comparte sentimientos
  • Ayuda a quien lo necesite
  • Contacta con profesionales

Duelia una iniciativa de cuatro jóvenes, está en funcionamiento desde julio en fase de prueba y actualmente ya supera los 500 usuarios.

El funcionamiento es sencillo, basta con registrarse para contactar con gente “que ha perdido un ser querido o que afrontan una enfermedad, propia o ajena”, resalta ‘Duelo’. Aunque está pensada principalmente para usuarios que están pasando por un momento complicado, la página también da la oportunidad a quien quiera ayudar a estas personas. Además, se pueden consultar diferentes bloques de profesionales que “reflexionen” sobre el tema de la muerte y las afecciones.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.