web · WEB 2.0

Mecenus: nou mercat d’art on-line / nuevo mercado de arte online

Mecenus és un mercat de l’art en línia que vol revolucionar la manera en què es relacionen artistes, galeries i compradors de tot tipus d’art. L’empresa es va fundar fa un any per Ignacio Madrid, Pablo Pérez-Bedmar i Begoña Fernández-Castaño en comprovar que que existia necessitat en el mercat per part de públic poc expert o professional que buscava obres de qualitat per invertir o simplement decorar les seves empreses o habitatges, a més de l’existència d’artistes contemporanis que volen fer-se visibles a aquests possibles clients a través d’internet.

L’empresa Idodi ha decidit entrar a formar part de Mecenus aportant mentoring, capital, espais en 4 països on ubicar, suport tecnològic i focalització per internacionalitzar amb garanties. Segons les seves paraules, Mecenus es diferencia d’altres projectes similars en que evita la impressió de còpies d’art originals a canvi de promocionar artistes de la seva pròpia base molt més orgànica i operativa que la de qualsevol gran “maket place” actual. L’ús de les xarxes socials i el màrqueting en línia estan sent cuidats al detall i es potenciaran estratègicament aportant valor i no com un canal de comunicació simplement.

http://sintonison.wordpress.com/tag/chiste/
http://sintonison.wordpress.com/tag/chiste/http://sintonison.wordpress.com/tag/chiste/

esp_Mecenus es un mercado del arte online que quiere revolucionar el modo en el que se relacionan artistas, galerías y compradores de todo tipo de arte. La empresa se fundó hace un año por Ignacio Madrid, Pablo Pérez-Bedmar y Begoña Fernández-Castaño al comprobar que que existía necesidad en el mercado por parte de público poco experto o profesional que buscaba obras de calidad para invertir o simplemente decorar sus empresas o viviendas; además de la existencia de artistas contemporáneos que quieren hacerse visibles a estos posibles clientes a través de internet.

La empresa Idodi ha decidido entrar a formar parte de Mecenus aportando mentoring, capital, espacios en 4 países donde ubicarse, apoyo tecnológico y focalización para internacionalizarse con garantías. Según sus palabras,  Mecenus se diferencia de otros proyectos similares en que evita la impresión de copias de arte originales a cambio de promocionar artistas de su propia base mucho más orgánica y operativa que la de cualquier gran “maket place” actual. El uso de las redes sociales y el marketing online están siendo cuidados al detalle y se potenciarán estratégicamente aportando valor y no como un canal de comunicación simplemente.

Fuentes: loogic.com, marcvidal.net

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s