Aplicacions · APP

Dels creadors d’Apalabrados, arriba Mezcladitos / De los creadores de Apalabrados, llega Mezcladitos

En el marc del App Date Madrid, el proper dilluns 29 d’octubre l’empresa Etermax S.A., creador d’Apalabrados, presentarà el llançament del seu segon joc: Mezcladitos. Després de l’èxit de Apalabrados i amb 7 milions d’usuaris, Etermax, empresa desenvolupadora de programari per a mòbils, presenta Mezcladitos, el seu segon joc de paraules. Seguint amb la línia de joc social de paraules, Mezcladitos proposa a través de l’estratègia, combinar la major quantitat de lletres en el menor temps possible. Un emocionant joc per a aquells que busquen desafiaments i adrenalina permanent.

Igual que Apalabrados, Mezcladitos és un joc multijugador i multilingüe que consta de tres rondes de dos minuts cadascuna on els jugadors poden activar poders especials que ajuden a trobar més paraules i així obtenir més punts extres. Ja són 12 les distribucions del joc: espanyol, francès, italià, català, suec, alemany, anglès, anglès britànic, portuguès (Brasil), portuguès (Portugal), basc i properament a: gallec, danès, finès, noruec i polonès.

Mezcladitos estarà disponible a partir del 29 d’octubre a iOS (iPhone / iPad) i per a mitjans de novembre, en Android.

Etermax continua creixent a grans passos i amb cinc jocs desenvolupats per a fins del 2013, busca convertir-se en l’empresa referent de jocs socials per a mòbils de la parla hispana.

http://www.sabandijapps.es/2012/01/apalabrados-multijugador-online-y-nueva-sensacion-en-internet/
http://www.sabandijapps.es/2012/01/apalabrados-multijugador-online-y-nueva-sensacion-en-internet/

esp_ En el marco del App Date Madrid, el próximo lunes 29 de octubre la empresa Etermax S.A., creador de Apalabrados, presentará el lanzamiento de su segundo juego: Mezcladitos. Tras el éxito de Apalabrados y con 7 millones de usuariosEtermax,  empresa desarrolladora de software para móviles, presenta Mezcladitos, su segundo juego de palabras. Siguiendo con la línea de juego social de palabras, Mezcladitos propone a través de la estrategia, combinar la mayor cantidad de letras en el menor tiempo posible. Un emocionante juego para aquellos que buscan desafíos y adrenalina permanente.

Al igual que Apalabrados, Mezcladitos es un juego multijugador y multilingüe que consta de tres rondas de dos minutos cada una en donde los jugadores pueden activar poderes especiales que ayudan a encontrar más palabras y así obtener más puntos extras. Ya son 12 las distribuciones del juego: español, francés, italiano, catalán, sueco, alemán, inglés, inglés británico,  portugués (Brasil), portugués (Portugal), euskera y próximamente en: gallego, danés, finés, noruego y polaco.

Mezcladitos estará disponible a partir del 29 de octubre en iOS (iPhone/iPad) y para mediados de noviembre, en Android.

Etermax continúa creciendo a grandes pasos y con cinco juegos desarrollados para fines del 2013, busca convertirse en la empresa referente de juegos sociales para móviles del habla hispana.

The App Date Madrid abordará diferentes ámbitos desde la perspectiva de las posibilidades que aportan las aplicaciones móviles. El encuentro consistirá en compartir conocimientos y experiencias en torno a todo lo relacionado con el progresivo mundo de las Apps y la tecnología móvil.

2 thoughts on “Dels creadors d’Apalabrados, arriba Mezcladitos / De los creadores de Apalabrados, llega Mezcladitos

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s