Twitter

Com aprofitar Twitter / Cómo aprovechar Twitter

Twitter és una de les xarxes socials actuals amb més avantatges per a les empreses. Permet una màxima difusió amb un baix cost. Però cal tenir clar certs aspectes abans de tirar endavant el twitter corporatiu:

  1. Objectiu: definir quin és l’objectiu de l’empresa utilitzant aquesta xarxa social.
  2. Públic/Target: a qui ens volem dirigir? Aquest punt és clau perquè els missatges aniran en una direcció o en una altra.
  3. Competència un bon sistema per determinat què volem fer és veure que fa la nostra competència.
  4. Dissenya una estratègia: tingues clar els passos a seguir, els periodes de temps, estableix un calendari d’actuacions. I en aquesta estratègia també hi ha de constar la missió i valors de l’empresa.
  5. Si finalment crees el teu perfil, tingues en compte:
    1. Periodicitat dels missatges: breu i constant
    2. Estil: clar i senzill
    3. Reciprocitat: contesta als teus seguidors
    4. Interacciona: planteja preguntes, concursos, jocs… busca estar en contacte amb els usuaris.

I després ens expliques com ha anat.

http://kappelhumor.blogspot.com.es/2010/08/el-chiste-en-paparazzi_20.html
http://kappelhumor.blogspot.com.es/2010/08/el-chiste-en-paparazzi_20.html

esp_Twitter es una de las redes sociales actuales con más ventajas para las empresas. Permite una máxima difusión con un bajo coste. Pero hay que tener claro ciertos aspectos antes de llevar adelante el twitter corporativo:

  1. Objetivo: definir cuál es el objetivo de la empresa utilizando esta red social.
  2. Público / Target: a quién nos queremos dirigir? Este punto es clave para que los mensajes irán en una dirección o en otra.
  3. Competencia un buen sistema para determinado qué queremos hacer es ver que hace nuestra competencia.
  4. Diseña una estrategia: ten claro los pasos a seguir, los periodos de tiempo, establece un calendario de actuaciones. Y en esta estrategia también debe constar la misión y valores de la empresa.
  5. Si finalmente creas tu perfil, ten en cuenta:
    1. Periodicidad de los mensajes: breve y constante
    2. Estilo: claro y sencillo
    3. Reciprocidad: contesta a tus seguidores
    4. Interacciona: plantea preguntas, concursos, juegos … busca estar en contacto con los usuarios.

Y luego nos cuentas cómo ha ido.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s