Twitter

Twitter i/y la tele

Creiem que el futur de Twitter passa per convertir la televisió en 2.0. Els tweets o piulades estan substituint els fins ara famosos SMS. Amb aquesta iniciativa, la televisió es torna més bidireccional i permet a l’usuari opinar en cada moment del programa i fins i tot, es podria donar el cas que l’espectador decideixi els continguts.

I mentre esperem aquesta explosió de Twitter i la TV, sempre podem aprofitar els avantatges de Twitter i fins i tot, fer campanyes publicitàries patrocinades, per exemple amb Twitter Advertising.

http://estrategiasadwords.blogspot.com.es/

esp_Creemos que el futuro de Twitter pasa por convertir la televisión en 2.0. Los tweets o twitts están sustituyendo los hasta ahora famosos SMS. Con esta iniciativa, la televisión se vuelve más bidireccional y permite al usuario opinar en cada momento del programa e incluso, podría darse el caso que el espectador decida los contenidos.

Y mientras esperamos esta explosión de Twitter y la televisión, siempre podemos aprovechar las ventajas de Twitter e incluso, hacer campañas publicitarias patrocinadas, por ejemplo con Twitter Advertising.


Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s