Facebook · Linkedin · social media

Què és Grera? / Qué es Grera?

Grera és una xarxa social d’empreses que es defineix com “Portal de serveis per a pymes, micropymes, emprenedors, institucions de promoció econòmica i empreses de serveis”… El portal permet trobar clients i proveedors, estar en contacte amb d’altres empreses, publicar ofertes, tenir un bon posicionament als buscadors…

Segons explica el promotor de la idea, Josep Alberti, el model està basat en un híbrid entre facebook i Linkedin/Xing, i permet més de 20 operacions en línia perquè les empreses es relacionin, dinamitzant les oportunitats de negoci entre elles i integrant tots els serveis necessaris per al dia a dia ‘social’ d’una empresa: ajudes, subvencions, pressupostos, actes per a empresaris, cursos de formació, etc. De moment, el web ha registrat més de 2.800 registres, i preveu arribar als 150.000 en tres anys. El projecte, que va començar amb una inversió inicial de 170.000 euros, ha comptat amb una injecció de 300.000 euros provinents del fons de capital risc Fem-Ona, que s’ha fet amb el 45% de les accions de la xarxa.

Una nova eina per als emprenedors, per ajudar-los a créixer i a aconseguir clients en aquesta difícil època.

Més informació.

http://www.cotizalia.com/portada/indice_20110527_primera.html

esp_Grera es una red social de empresas, que se define como “Portal de servicios para pymes, micropymes, emprendedores, instituciones de promoción económica y empresas de servicios”… El portal permite encontrar clientes y proveedores, estar en contacto con otras empresas, publicar ofertas, tener un buen posicionamiento en buscadores …

Según explica el promotor de la idea, José Alberti, el modelo está basado en un híbrido entre Facebook y Linkedin / Xing, y permite más de 20 operaciones en línea para que las empresas se relacionen, dinamizando las oportunidades de negocio entre ellas e integrando todos los servicios necesarios para el día a día ‘social’ de una empresa: ayudas, subvenciones, presupuestos, actos para empresarios, cursos de formación, etc. De momento, la web ha registrado más de 2.800 registros, y prevé alcanzar los 150.000 en tres años. El proyecto, que comenzó con una inversión inicial de 170.000 euros, ha contado con una inyección de 300.000 euros provenientes del fondo de capital riesgo Hacemos-Ola, que se ha hecho con el 45% de las acciones de la red.

Una nueva herramienta para los emprendedores, para ayudarles a crecer ya conseguir clientes en esta difícil época.

Más información.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s