blocs

Periodistes bloguers: els més influents / Periodistas blogueros: los más influentes

Quina gran noticia! Els periodistes bloguers estan considerats les fonts d’informació més influents. Com ens ha agradat llegir aquesta informació. A través d’una noticia de Puro Marketing, hem descobert que l’agència de comunicació AxiCom en col·laboració amb ANEI, Associació Nacional d’Empreses d’Internet, ha desenvolupat el baròmetre “El professional de la informació en l’era 2.0” amb l’objectiu d’analitzar com han afectat les noves eines i canals socials en el perfil professional de periodistes, blocaires i líders d’opinió.

L’estudi senyala que el col·lectiu més influent avui en dia, amb quasi un 50% d’influència, són els periodistes que escriuen un blog.

Altres dades interessants són que els periodistes acaparen els percentatges més elevats al mostrar-se d’acord amb les següents afirmacions:

  •      75% estima que les xarxes socials comporten rumorologia i fals periodisme
  •      65% opina que provoquen que el treball hagi de fer massa de pressa
  •      73% creu que suposen pèrdua de rigor periodístic
  •      62% considera que hi ha poca fiabilitat
  •      70% estima que la informació que ofereixen aquests canals és esbiaixada
  •      72% que els suposa una major càrrega de treball
  •      78% que els terminis de lliurament que exigeixen aquestes eines són massa curts
  •      77% creu que qualsevol pot ser editor i que la informació no està contrastada
http://www.madrimasd.org/blogs/universo/2010/10/02/136624

esp_ Qué gran noticia! Los periodistas blogueros están considerados las fuentes de información más influyentes. Como nos ha gustado leer esta información. A través de una noticia de Puro Marketing, hemos descubierto que la agencia de comunicación AxiCom en colaboración con ANEI, Asociación Nacional de Empresas de Internet, ha desarrollado el barómetro “El profesional de la información en la era 2.0 “con el objetivo de analizar cómo han afectado las nuevas herramientas y canales sociales en el perfil profesional de periodistas, bloggers y líderes de opinión.

El estudio señala que el colectivo más influyente hoy en día, con casi un 50% de influencia, son los periodistas que escriben un blog.

Otros datos interesantes son que los periodistas acaparan los porcentajes más elevados en mostrarse de acuerdo con las siguientes afirmaciones:

  •           75% estima que las redes sociales comportan rumorología y falso periodismo
  •           65% opina que provocan que el trabajo tenga que hacer demasiado deprisa
  •           73% cree que suponen pérdida de rigor periodístico
  •           62% considera que hay poca fiabilidad
  •           70% estima que la información que ofrecen estos canales es sesgada
  •           72% que les supone una mayor carga de trabajo
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.